Fotografia na CHRZCIE ŚWIĘTYM. Pietrzyk-foto, fotograf Dąbrowa Górnicza
Bazylika katedralna Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Sosnowcu.



 Dzień dobry w upalną środę, mam dla Was nowy materiał z uroczystości chrztu świętego jaki wykonałem w ostatnią niedzielę. Fotografia jaką się zajmuję to nie tylko śluby, sesje studyjne, fotografia rodzinna oraz dziecięca. Czasami dobrze jest wykonać materiał z uroczystości takiej jak ta, którą prezentuję w kilku klatkach. Chrzest święty, to uroczystość, która podobnie jak komunie oraz śluby przyciągają dużo członków rodziny. To niepowtarzalna okazja do tego, aby się spotkać z najbliższymi. Towarzyszę rodzinom w przygotowaniach, uroczystości w kościele, przyjęciu na sali jak również podczas sesji rodzinnej. Ten reportaż zakładał jedynie kościół w Sosnowcu plus kilka zdjęć grupowych po całej mszy. Podczas samej uroczystości chrztu świętego w kościele było 2 fotografów ja miałem największe szczęście, ponieważ, mały Maksymilian rewelacyjnie łapał kontakt z obiektywem. Wystarczyło, że trochę bliżej podszedłem i już olbrzymie oczka mojego modela wodziły za aparatem. Kościół w Sosnowcu jest stosunkowo ciemny. Nie używałem jednak lampy zew. Używając lampę tracimy na plastyce zdjęcia, zanika głębia, istnieje ryzyko poruszenia fotografii, zamazanego obrazu. Udało mi się jednak tego uniknąć dzięki jasnemu obiektywowi. Dla fotografów to raczej oczywiste, ale dla kogoś kto nie robi zdjęć profesjonalnie może się to wydawać dziwne. Ustawienia na jakich pracowałem to iso1600 / czas 80-100 / f1,6. Efekt to ostry pierwszy plan, ładnie rozmyte tło, jasne zdjęcia.

 Materiał oddałem w liczbie ok 50 fot już na następny dzień. Korzystając z naszych usług fotograficznych nie musicie się martwić o czas realizacji. Wysokiej jakości fotografia plus błyskawiczny czas oddania materiału to zdecydowanie coś co nas wyróżnia na tle konkurencji. Zapraszamy do współpracy rodziców poszukujących fotografa na ważne imprezy okolicznościowe.


Kliknij w link powyżej i zarezerwuj fotografa Pietrzyk-foto na swoją sesję zdjęciową.




Komentarze

Popularne posty